بعضی وقتا...
♥عاشقانه های من♥
تقدیم به عشق زندگیم R
درباره وبلاگ


به وبلاگ عاشقانه های من خوش آمدید این وبلاگو تقدیم میکنم به عشقم R که دلیل نفس کشیدنمه . به امید روزی که بهش برسم . عشقم اگه یه روز اومدی تو این وبلاگ بدون که تمام زندگیمی (نفسمی R)



نويسندگان
Mehdi

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
پنج شنبه 17 فروردين 1396برچسب:,,, :: 19:30 :: نويسنده : Mehdi

راستش دیگه خیلی وقته دلم یخ زده...

نمیدونم

ولی شاید دفعه بعد که ببینمت دیگه ازاون

شوروشوق بچگانه همیشگیم خبری نباشه...

شاید دیگه مثله قبلنا ذوق نکنم...

دیگه از یخ زدن انگشتام و لرزش کل وجودم

خبری نباشه...

یادمه وقتی میدیمت

تو اون لحظه زمین و زمان می ایستاد

نمیتونستم نفس بکشم

دستام یخ میزد و پاهام میلرزید

این حسو تا اون جایی که من بدونم بهش میگن عشق

وقتی معشوقتو میبینی این حس بهت دست میده...

اونایی که عاشق شدن میفهمن چی میگم ...

آره عشق یعنی این

یعنی لحظه شماری واسه یه بار دیدنش ...

یعنی ...

تو چی ازینا میدونی؟؟؟

تا حالا این حس بهت دست داده؟؟

فک نکنم...

چون تو دلت از سنگه لعنتی...

تو چه میدونی عشق چیه ؟؟؟

تو چه میدونی دوست داشتن یعنی چی؟؟

اصلا تورو به این حرفا چه؟

تو...

بیخیال ولش